10 May 2012

saya hanya nak serahkan hati saya pada awak ...

saya cuma nak serahkan hati saya pada seorang lelaki sahaja , lelaki yg selalu ada d sisi sayaa , hanyaa saya saja yg paham dia , hanyaa dia saja yg paham perangai sayaa :'( maapkan sayaa sebab pernah msg ngn laki lain dan cuba untuk lupakan awak , maapkan saya sebab berlaku curang ngn awak dgn cara mcm tu , sayaa jahat kan ? maapkan sayaa abaikan awak , maapkan sayaa sangat2 sebab setiap hari sayaa lebih pentingkan studyy , maapkan saya kerana banyak kesalahan sayaa pada awak , maapkan sayaa , saya janji takkan abaikan awak lagi , takkan buat awak marah lagiii , dan sayaa janji HATI saya hanya untuk awak , sampai bila2 , sampai mati , sayaa terlalu sayangkan awak , after the hard and laugh time that we ve been through together , i deciced that u re ma only only one , before now and forever , please always stay by ma side , everyday i need u more more more and more , everyday , i love you more more more and more , every day i miss you more more and more , will you just stay by my side ? tolong sayaangg sayaa sampai gigi sayaa tinggal dua batang , sampai kita dapat 50 org cucu , sampai bila2 , tolong sayaa sayaaa *annuar normi :)
I DO I DO DO LOVE YOU SO HARD OMOT , :)

jangan pernah lepaskan tangan sayaa lagi , lalui susah senang kita bersama :)))))
 iloveyouuuusomuchhhhbushukbusukkkgemok :)

No comments:

Post a Comment